Midnight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Midnight er en RPG om en skole for Dæmoner, menneske og Engle.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Åbningen..

Go down 
+3
Salmoneus
Amu
Kathlyne
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:54 pm

Sal så på manden "hey hey hey jeg har altså ikke gjordt noget" grinte han men tænkte så lumsk *endnu*
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:55 pm

Sal så på manden "hey hey hey jeg har altså ikke gjordt noget" grinte han men tænkte så lumsk *endnu*
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:57 pm

Amy blev overrasket over den nyankommende mand, og hun skjulte et smil bag hånden.
Hans ligefremme måde overfor eleven morede hende enormt meget og hun betragtede de to.
Hun fik kontrol over sig selv, og fjernede hånden igen, så hun kun havde et høfligt ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:03 am

Han grinte og gik over til læreren og tog hånden frem imod hende.
han smilte til hende og så på hende "jeg er Damian Joseph.. den anden rektor her på skolen" smilte han og så på hende, han ville ikke fortælle at han kun var 20 år lige nu..
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:04 am

Sal så på de to voksne og grinte lumsk "så 2 rektorer og 3 lærere.... hvem er så gangvagt" grinte han
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:06 am

Amy smilede venligt til ham og trykte fast hans hånd "Hyggeligt at møde dig Damian, mit navn er Amy (winehouse haha ej lol) Voos" svarede hun og tilføjede "Jeg er lærer i Historie Skrivning" Hun så den nye rektor an. Han var et par år yngre end hende vurderede hun med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:11 am

Sal så op mod slottet "så meget plads så lidt tid"
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:15 am

Amy stirrede lidt på Sal før hun så sendte ham et grumt smil "så mange bøger, så lidt tid!" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:16 am

Sal grinte og nikkede til hende *gad hvide om jeg har nok tændstikker med* tænkte han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:20 am

"Hyggeligt at møde en af de nye lærer!" smilte han og slap hendes hånd.
Han smilte og så på hende, hun var faktisk en flot lærer når det kom til stykket.
Han nød faktisk at kunne true eleverne med eftersidninger.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:25 am

"Hyggeligt at møde den nye rektor" svarede hun glad, og dagens andet ægte smil viste sig.
Hun var lettet over at stedet alligevel kunne præstere en høflig mand, så ville eleverne måske alligevel ikke være helt fortabt.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:26 am

Sal så på de store fine vinduer. Han grinte kort. De måtte godt nok kunne larme en de ltænkte han og samlede en sten op
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:30 am

"Bare stop det..!" sagde han og var allerede ovre og havde sin hånd på stenen så han ikke kunne kaste.
Han så på ham med et hadefuldt blik og kunne godt se at han var en utrolig stor ballademager.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:31 am

Sal smilte uskyldigt "jeg ville bare have en souvenir fra fin første skoledag" grinte han
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:33 am

Amy fandt overhovedet ikke drengens påfund sjovt og hun så strengt på ham "Man burde respektere sine omgivelser" sagde hun fast og nedstirrede drengen med sit skarpe blik.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:34 am

Sal så på sin lærer "jaja chill off man du lyder jo som en præst main" sagde han opgivende
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:38 am

"Eftersidning de første to uger til dig..!" sagde han og ville hæve det hvis han ville diskutere.
Han smilte og nød at pine de små søde elever, især når han havde fuld magt over dem..
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:39 am

Sal så måbende på ham "du kan da ikke bare straffe mig når jg ikke har gjort noget man!" udbrød han "jeg kræver sgu retfærdighed"
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:44 am

"3 uger!" sagde han og så hadefuldt på eleven.
Han kunne bare stoppe og tage sin straf så ville det ikke blive forhøjet mere.
Han vidste at eleven sikkert stoppede nu så han sukkede og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:45 am

"3 uger! sig mig er du syg eller sådan noget" udbrød han igen hidsigt
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:50 am

"Jamen tillykke.. 4 uger!" grinte han ondt og gik væk fra ham og over imod Amy.
Han smilte mystisk og ondskabsfuldt selvom eleven ikke kunne se ham.
Han så på Amy med et lille smil og stod ovre ved hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:54 am

Sal knyttede sin næver af raseri og fulgte stille efter ham
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:57 am

"Hvis du røre mig får du eftersidninger resten af skoleåret!" sagde han hårdt.
Han vidste at han ville prøve at slå ham, men han ville hurtigt stoppe ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:59 am

Sal stoppede op og så ondt på ham "fint du vinder"
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 1:04 am

"Tak og fordi du indrømmede det får du kun 3 uger" sagde han og så bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Åbningen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Åbningen..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Midnight :: Midnight School :: Udenfor-
Gå til: