Midnight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Midnight er en RPG om en skole for Dæmoner, menneske og Engle.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Åbningen..

Go down 
+3
Salmoneus
Amu
Kathlyne
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 1:05 am

Sal så koldt på ham og fnøs "wow tak"
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 9:49 am

Amu kiggede med store øjne på den nyankomne lærer og et lille smil formede sig på hendes læber.
Han virkede som en der ville lære eleverne meget.
" Amu " sagde hun og smilte til Damian og drengen.
Hun lagde hovedet på skrp og betragtede eleven.
" sikke en du er.." sagde hun og rystede på hovedet. " at få eftersidning på førsteskole dag " hun sukkede og grinte så.
Amu var ikke van til at elever kunne være sådan nogle ballademagere.
Hendes vinger have hun gjort mindre men de var der stadig, og de sad og viftede med vinden..
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 1:25 pm

Bag Damian lød en livlige og glade stemme.
"På førsteskoledag?" Spurgte hun og skiftede vægt over på det andet ben.
"Er det ikke lige grovt nok?"
Hun gav ikke eleven et blik, trist over at han ville have smadret de gamle vinduer.
"De vinduer er 400 år." Sagde hun uden at give ham et blik.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 2:46 pm

Amy så på Damian med muntre øjne, men stadig et strengt ansigtsudtryk. Hun syntes at drengen fortjente hvad han fik fuldt ud, og Damian havde kontrolleret situationen med hård hånd. Det var sådan nogle autoriteter elever ville respektere, ikke noget med at være for sød. Det var der heller ingen i det virkelige liv der var! Man skulle være diciplineret, ellers ville man ikke kunne overleve. Og sådan så Amy på det.
Kun de stærkeste ville overleve.
Tilbage til toppen Go down
Alira

Alira


Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 29
Geografisk sted : In the shadows is the most fantastisc things... Just one problem: Where am I?

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 2:54 pm

En ung pige kom gående ned mod udendørsarealerne. Skridtene var rolige, og bar en vis kulde og tomhed over sig, som også havde lagt sine spor i øjnene. Intet var til at gennemskue i hendes lyse lyse-brune øjne, som smukt vendte sig mod den lille flok. Ligegyldigt betragtede hun dem kort, inden kursen blev vendt derover. Øjenbrynene blev hævet, da hun hørte snakken fra dem. Engle var da også kun ude på ballade.
Ironien over denne tanke lagde sig indeni hende, men viste sig hverken i hendes rolige og kolde holdning, eller hendes øjne. Øjnene holdt sig lukkede, uigennemtrængelige, som ingen ville kunne komme ind i - Kun dem, som hun selv lod gennemskue hendes følelser og tanker, eller lignende. Dette var ikke en evne, men noget hun altid var blevet opfordret til, at kunne. Hendes forældre havde altid påtvunget hende denne holdning, og nu sad den der. Som en kappe hang denne holdning om hende, en kappe, som ikke kunne tages af!
"Hej" Lød det fra hende. Koldt og roligt kom det fra hende. De sorte vinger var slået ud, let bevægede hun dem i den lette og kølige vind, som kort blæste mod hende. Det røde hår dansede i vinden som vrede gnitrende flammer i en stor brand. Dog afspejlede hendes røde hår ikke hendes følelser, nej tværtimod. Roligheden hang stadig om Alira som en kappe. Let løftede hun hovedet. Hun så tydeligt det latterlige i lærernes handlinger. Let rullede hun med øjnene.
Alira holdt sig på en god afstand fra den lille forsamling. Et par metre var hun mindst væk fra dem, og mere til endda. Hun ville ikke være for tæt, da det var første skoledag. Hun ønskede at betragte det hele på afstand, danne et billed i hovedet af, hvordan hve ville reagere på forskellige situationer. Dette var Alira god til, at danne billeder af. Men alligevel ville hun dem ikke for nær. Hun vidste intet om dem, og end ikke fra ankomsten, hvor alle var strømmet til. Intet vidste hun, hvilket irriterede hende mere end noget andet her på første dag.
Afstanden blev holdt... Hun afventede dem.
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 3:38 pm

Amu's blik var henne ved pige, da hun hørte hendes stemme.
Et smil dannede sig på hendes løber og hun gik et par skridt tættere på pigen,
som hun kunne se var en dæmon ligesom hende selv.
" hej " sagde hun med en munter stemme, det var åbenbart kun hende, Kath og Eleven som var i godt humor i dag selvom eleven nok var i lidt for godt humor.
vinden legede med hendes blonde hår og hendes flagermusevinger blafrede i vinden.
Det var rart at møde nogen af sin egen slags for en gangs skyld ( hun har ikklagt mærke til dine vinger amy xD )
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:02 pm

Kathlyne vendte sig mod eleven.
En DÆmon.
Hun gik selvsikkert, men roligt mod hende.
"Velkommen." Smilede hun og omfavnede den fremmede kort.
Gammel vane, og indlært i opdragelsen.
"Har du haft en behagelig rejse?" Hun havde nemt set at hun foretrak at være på afstand.
Men hun ville sige goddag til alle på samme måde.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:08 pm

Sal stod og skulede ondt til alt og alle. Han nægtede at sige et ord mere og så bare op på slottet *forbandede skole* tænkte han ondt
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:14 pm

Amu kiggede tilbage på eleven og gik hen til ham.
" Stakkels dig " hviskede hun til ham og puffede ham i skulderen.
Mens hendes læber formede et opmuntrende smil.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:20 pm

Sal så kort på læren og fnøs. Han greb sin taske igen og så op mod indgangen.
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:22 pm

Amu grinte og klappede ham i baghovedet.
" sure dreng " sukkede hun og hendes vinger blev store igen.
Hun gad ikke at have dem små, når hun bedre kunne lide dem som store flagermusevinger.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:25 pm

Sal lod sine vinger komme frem og baskede forsigtigt med dem. Han så om på de andre lærere før han fløj op af i luften
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:27 pm

"Er man lidt sur her til aften?" Spurgte Kath drillende.
Hun lignede ikke kun en på 16-17, hun opførte sig også som en.

//Sorry manglen på kretivitet.//
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:29 pm

Amu kiggede op på ham og rækte tunge af ham.
Selvom hun virkede yngre var hun kun sytten og nogen gange kunne hun godt være barnlig.
" Han bliver vel god ?" sagde hun og trak på skuldrene og kiggede op på ham mde et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:31 pm

Sal fløj op på taget og satte sig. Han så ned på alle de forskellige personer
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:34 pm

Amu kørte en hånd gennem håret og smilte til de andre.
hun vidste ikke helt hva hun skulle gøre,
så hun satte sig ned på jorden og tegnede med sin ene finger.
Tilbage til toppen Go down
Chandra

Chandra


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Mmh..

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:48 pm

Chandra's skygge kunne lige anes oppe på et tag. men hun bevægede sig ikke, så det var ikke ligefrem noget man lagde mærke til. Hendes øjne stirrede kort på engledrengen, og vidre ned på Kath og Amu. For første gang siden det hele var åbnet rørte hun på sig og kørte en hånd igennem det blonde hår. Hun virkede udnerligt nok meget mere moden end alle de andre. Chandra var ikke altid seriøs. Men hun havde to sider af sig selv, den mørke. Når hun var sur, og den lyse. Når hun var glad. Ligen u var hun neutral. Chandras store hvide vinger slog sig ud, og hun mærkede den velkendte følelse af glæde og styrke nu hvor hun ikke gemte på dem mere.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:51 pm

Hun grinte.
Hendes vinger bredte sig i en hjerteformet vifte og hun lettede fra jorden og satte sig på taget ved siden af ham.
"Hvorfor så sur?" Spurgte hun uden nogen drilleri.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:56 pm

Sal åbnede sin taske med et ondt smil. Han så på de forskellige ting og sager han havde med sig. Han tog en lille kugle op og så på den. Han proppede den hurtigt ned igen da han så Kathlyne "Den anden rektor" mumlede han bare
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:58 pm

Amu baskede med vingerne og kiggede på skikkelsen på taget.
Hendes blik flakkede frem og tilbage fra Drengen og skikkelsen.
Det ville blive nogle sjove skoleår.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:59 pm

HUn så tingene.
"Giv mig dem." Sagde hun.
"Damian er god nok. På bunden.." Hun skar ansigt, for der havde hun ikke været endnu.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:00 pm

Sal lukkede sin taske til og værnede om den "kun hvis du beder ham der Damian om at aflyse mine eftersidninger. Jeg havde jo ikke gjordt noget"
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:02 pm

Amu kunne ikke holde sin nysgerrighed for sig selv mere,
så hun baskede med vingerne og lettede elegant og fløj op til eleven og Kath.
" må jeg forstyrre ??" spurgte hun drillende og kiggede på skift på dem.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:08 pm

Sal så på læreren "nej!" udbrød han irriteret
Tilbage til toppen Go down
Alira

Alira


Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 29
Geografisk sted : In the shadows is the most fantastisc things... Just one problem: Where am I?

Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 18, 2009 5:10 pm

Denne kulde udstrålede næsten ud af hendes melle-lille krop. Hun rankede ryggen, hvilket blot øgede hendes kolde facade en del, mens hun blot lod sine øjne glide roligt rundt på dem. De opfangede hurtigt den ene af lærerne, som trådte frem. Alira blev let stående, selvom hun ikke havde forventet det. Hun hørte denne lærers hilsen tilbage, og der stod et let køligt smil over Aliras læber. Dette var et normalt smil, når det kom fra hende. Hun holdt altid kulden oppe, når der var nogen, hun ikke kendte ordentligt endnu...
Det næste skete mens Alira holdt tankerne igang. Hun mærkede krammet fra den næste lærer i rækken. Overraskelsen stod tydeligt i hendes blik. Hun veg en smule tilbage, men det ville kun være læreren (Kathlyne), der ville opfange dette. Endnu en gang sendte hun det lille kølige smil afsted.
"Hej, endnu en dæmon... Godt" Smågrinte Alira. Latteren lød som 1000 små sølvklokker i en let vinterbrise. Det var ikke forventet med en latter fra hende, men alligevel sendte det en god venlighed til læreren (Amu).
"Tak... Turen var lang, men fin" Stemmen kom høfligt. Den skar tydeligt igennem, selvom hun brugte en lav stemmeføring. Kulden var til at ane i hendes stemme, tydeligt, men alligevel holdt den sig på det venlige. Dette var jo en lærer.
Øjnene faldt efter noget tid på den anden elev, på engelen. Kulden skød mod ham små sylespidse hadfulde knive. Hun hadede engle. Sådan var det bare for Alira. Selvfølgelig kunne der fremkomme undtagelser, men det ville være noget yderst særligt, hvis det fremkom. Hun betragtede engelen. Stadig holdt det hele sig på en venligt plus. Hvorfor dog være fjendtlig og få problemer på den første dag, som han havde gået efter?
Alira kunne godt virke anderledes, og gør nogle mærkelige ting, men hun var i det mindste ikke dum og gå efter ballade...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Åbningen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Åbningen..
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Midnight :: Midnight School :: Udenfor-
Gå til: