Midnight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Midnight er en RPG om en skole for Dæmoner, menneske og Engle.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Englen i lærerværelset

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeLør Dec 19, 2009 11:41 pm

Tid: IRL
Sted: Lærerværelset
Omgivelser: Her er kun Amy
Vejr: Udenfor pisker regnen ned
Årstid: Vinter

Amy sad i en sofa foran lærerværelsets pejs der knitrede lystigt.
Hun stirrede ind i pejsen med længselsfulde øjne og et lille smil. Hun elskede varme og hadede kulde, på dette slot var her alt for koldt efter hendes smag. Hun havde en kop dampende te plantet i hænderne som hun engang imellem tog en lille slurk af.
Trods hendes korrekte påklædning og stramt opsatte hår, så hun ikke det mindste skrap eller streng ud nu, bare blid og i godt humør.
Den dejlige stilhed fyldte hendes sind, det var noget hun trængte til efter en lang dag fuld af uvorne ungers råb og skrig, de var slet ikke til at få styr på! Hun brød sig mindre og mindre om sit arbejde, hvorfor kunne de ikke bare tie stille og fokusere på den fantastiske verden hun fortalte dem om?
Hendes øjne løb en smule i vand over den konstante varme, men det tog hun sig ikke af.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeLør Dec 19, 2009 11:50 pm

Ude fra vinduet af kunne man høre vinger. Vinger der blafrede som gale. Ikke små vingeslag, men faktisk ret store og som den eneste han kendte der havde store vinger var det Damian! Han landte ved vinduet i en sort langærmet trøje, et par sorte løse jeans med sorte sneakers på. Han åbnede vinduet og lod sine vinger blive gemt væk dybt inde i ham og han hoppede ned på gulvet igen og lukkede vinduet igen. Han så læreren fra første dag, Amy var det vidst "jamen goddag" hilste han venligt og satte sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeLør Dec 19, 2009 11:58 pm

Amy smilede da hun hørte vingerne blafre og en smule størrere da Damian viste sig.
"Godaften Damian" hilste hun høfligt og meget venligt. Hun lænede sig tilbage og satte teen på bordet.
"Hvad bringer dig hid så sent på aftenen?" Hun var faktisk den eneste af lærerene der, hvad hun vidste af, ikke var taget hjem til lejlighederne der lå tæt ved skolen. Mest fordi at hun ikke havde orket at skulle til at tage afsted i det forfærdelige regnvejr. Hun så bekymret på Damian som var blevet våd af regnen.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:08 am

Han tog et håndklæde som altid hang ved kaminen hvor han tørte sine vinger og bagefter sin krop hvor han havde taget trøjen af for at tørre sin våde overkrop. Han hang det tilbage, men lod trøjen hænge lidt over ilden for at den skulle blive lidt tør igen "jeg gad ikke gå hjem så ville blive lidt her på skolen, men troede jeg var den eneste!" grinte han og sad i sofaen med hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:15 am

Hendes blik strejfede let hans overkrop, men hun fokuserede på at se ind i hans øjne.
"Jeg skal nok gå hjem hvis jeg forstyrrer i noget du gerne vil klare alene" sagde hun fløjelsblødt med et lille smil og gjorde mine til at rejse sig.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:28 am

Han baskede kraftigt med vingerne som var kommet frem ekstremt hurtigt, det betød at hun skulle blive. Hans krop rørte sig ikke udover vingerne som var ved at blive gemt væk igen og han smilte bare til hende med et lille drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:34 am

Amy grinede og blev siddende. Hun blev faktisk lidt overrasket over sig selv, hun plejede ikke at grine i andre folks selvskab.
"Wow, imponerende" sagde hun anderkendene og betragtede ham lidt. Den kontrol havde hun ikke over sine egne vinger, og derfor brugte hun dem næsten aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:15 am

Han smilte over kommentaren og grinte "alle de engle jeg har mødt har syntes jeg har ekstremt god kontrol over mine vinger!" sagde han, men ville ikke lyde selvglad selvom det var rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:20 am

"Det forstår man jo godt.. og så er de endda også enorme!" Amy's øjne var fulde af beundring da hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:27 am

"Haha tak.. det skete en nat da jeg var 16 hvor da jeg vågnede var mine vinger kommet frem og de var ekstremt store!" grinte han og så bare på hende, han huskede klart den morgen hvor han var blevet så skide forskrækket.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:35 am

"fed måde at vågne op" fniste Amy og kunne lige forestille sig Damian vågne op til den forskrækkelse!
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:43 am

"Ja faktisk og min mor, far og søster blev ogs forskrækket da de så dem" grinte han og tænkte tilbage på deres ansigter
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:46 am

"Ja hvorfor mon?" spurgte Amy sarkastisk med et drillende glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:52 am

"DET ved jeg godt nok ikke!" sagde han og legede med, bare sådan for sjov imens hun var sarkastisk.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:55 am

Amy grinede lavt, men blev så mere sig selv igen, men stadig med et muntert ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 2:54 am

Han så på hende "men hvordan ser dine vinger ud egentlig?" spurgte han og så nysgerrigt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 1:29 pm

"De er ikke så store.." Sagde Amy langsomt "Og så er de lige så røde som mit hår" hun smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:04 pm

"Må man se?" spurgte han stille. Han havde gjort så hans bluser, skjorte Tshirts osv. kunne klare til når hans vinger skulle frem.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:06 pm

Amy rødmede "jamen dog Damian!" grinede hun helt overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:13 pm

"Hvaaad? jeg taler om dine vinger?" grinte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:14 pm

"Det tror jeg ikke helt min trøje kan holde til" sagde Amy og fniste.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:23 pm

"Nåé ja.. jeg skal huske at jeg sikkert er den eneste der har gjort så mine trøjer kan klare det" smilte han drillende
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:26 pm

"Du bruger jo også dine vinger, det gør jeg aldrig" hun smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:33 pm

"Jaér okay" sagde han og så på hende "men en anden dag, så SKAL jeg se dine vinger!" grinte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 4:33 pm

Hun nikkede "Det er en aftale" lovede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Englen i lærerværelset Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Englen i lærerværelset
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Midnight :: Midnight School :: 4. Etage :: Læreværelset-
Gå til: