Midnight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Midnight er en RPG om en skole for Dæmoner, menneske og Engle.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Englen i lærerværelset

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset - Page 3 I_icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 2:31 pm

"Jeg er nyuddannet..." svarede Amy langsomt "Min lærer anbefalede mig at søge ind her, da det virkede til at være en lovende skole" hun smilede til ham "Og jeg må sige at med sådan en rektor, bliver mine forventninger indfriet"
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset - Page 3 I_icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 2:35 pm

"Aaah så forstår jeg!" sagde han og smitle til hende, han havde fuldt ud tillid til hende og hun virkede som en utrolig god lærer.
Han glædede sig til at se hende i timerne og se hvordan hun underviste.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset - Page 3 I_icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 2:37 pm

Hun grinede dæmpet "Hvordan fik i idéen til at lave den her skole?" spurgte hun interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Englen i lærerværelset - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset - Page 3 I_icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 2:42 pm

det var faktisk min søsters idé" sagde han og så på hende, det var rigtigt at det var hans søsters idé.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Englen i lærerværelset - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset - Page 3 I_icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 2:46 pm

"Og den gik du så med på?" spurgte hun lettere beundrende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Englen i lærerværelset - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Englen i lærerværelset   Englen i lærerværelset - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Englen i lærerværelset
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Midnight :: Midnight School :: 4. Etage :: Læreværelset-
Gå til: