Midnight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Midnight er en RPG om en skole for Dæmoner, menneske og Engle.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Åbningen..

Go down 
+3
Salmoneus
Amu
Kathlyne
7 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 10:47 pm

Dag. Søndag.
Tid. 21.20
vejr. SKyfrit
Årstid. Vinter

Kathlyne stod og stirrede ud i skoven fra den bænk hun sad på.
Hun var skide nervøs, det var omkring nu nogle af de nye børn og lærer ville komme, og bo.
Ganske vist var Kath ikke særlig gammel, men hun havde købt dte gamle slot for et år siden, og det var gået rigtig hurtigt med at få det hele fint og parat til åbning.
Hun havde altid ville have en skole.
Og nu havde hun den.
Hun smilede lidt og lod blikket glide over den store forhave der var, ventede på biler og hvad der ellers ville komme.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 10:55 pm

Amu landede lidt udenfor skoven,
hendes vinger lignede en flagermus' men hendes udseende så ikek dæmonisk ud.
Et lille smil bredte sig på Amu's læber da hun så en person sidde på en bænk ikke så lange fra skoven.
Hun begyndte at gå hen imod hende og vinkede svagt.
Amu's vinger blafrede ? stadig, og der var ikk noget hun kunen gøre ved det for hun ville ikke ofre sine vinger.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 10:57 pm

Sal så skolen rejse sig i det fjerne da han nærmede sig i luften. Han så ned under sig hvor en åben vogn kørte med retning mod skole. Han grint kort ved tanken om at komme på endnu en ny skole. Han havde været på nogle stykker før denne.
Da de nærmede sig skolen landede sal ned i bilens bagsæde og satte sig til rette. Han så på området omkring og grinte "mange gemmesteder"
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:00 pm

Kath's vinger var skjulte.
Hun kiggede ved lyden af fodtrin.
Hun smilede svagt og rejste sig, men blev stående.
Hendes ydre var roligt men hendes indre var ved at eksplodere.
Hun hørte en bil i det fjerne men lod ikke blikket fjerne fra dæmonen.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:03 pm

Amu gjorde sine vinger mindre,
så hun ikke ville skræmme de ny ankomne eller dskolens rektor.
Hun gik mde rakse skridt over mod hende ved bænken
og da hun kom derhen smilte amu til hende.
" Amu " sagde hun og smilte, hun kunne mærke hendes vinger som sad på hendes ryg men hun havde lært at leve med det.
Da hun hørte en bil lyd vente hun blikket mod den og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:05 pm

Bilen speede op det sidste stykke. Sal hang udover siden af bilen mens han råbte "klar eller ej, her kommer jeg". Han grinte og greb sin kuffert. Bilen bremsede hårdt op et lille stykke fra dem og sal hoppede ud
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:09 pm

"Kathlyne." Præsentered hun sig med et svagt smil inden hun så mod bilen.
Hun begyndte at le.
Livlig, det kunne hun lide.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:11 pm

Amy havde siddet længe i sin bil og bare ventet på at det var passende for hende at komme. Hun havde siddet og læst i en gammel græsk bog, og nu da hun hørte andre folk komme, rømmede hun sig, klappede bogen sammen og steg ud af bilen.
Hun fjernede sine læsebriller (et par sorte hornbriller) greb sig til håret for at se om den stramme knold sad som den skulle, trak ned i den lange sorte nederdel, og rettede på den hvide skjorte der var knappet helt op. Hun begyndte at gå, og de flade hæle slog imod jorden, fast og taktfuldt. Hendes ansigtsudtryk var stramt, men høfligt da hun gik imod disse mennesker hun nu skulle arbejde sammen med. "Goddag" sagde hun med et venligt smil og rakte hånden frem, først til kvinden som hun vidste var rektor. "Det er mig der er Amy" Hun sagde det for at genopfriske hukommelsen, men også mest for at være høflig. De havde jo mødt hinanden før til samtalen.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:14 pm

Sal så over på de tre 'voksne'. Han grinte kort af dem "held og lykke" grinte han for sig selv mens han gik over mod dem
Tilbage til toppen Go down
Amu
Lærer
Amu


Antal indlæg : 142
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Du høre vinden, du ser intet men du ved jeg er der.. jeg er hvor vinden bærer mig hen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:14 pm

Amu smilte da hun så på den livlige dreng,
han ville sikkert blive en ballade mager.
" Amu " præsenterede hun sig selv til Amy. " vores navne er næsten ens " sagde hun og grinte svagt.
Hendes blik flakkede over til den livlige dreng også tilbage på Kath og Amy.
" jeg er lærer i fabeldyr og deres natur " sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:17 pm

Amy smilede formelt til Amu, men virkede ikke til at finde deres ens navne morsomme. Hun fandt næsten intet morsomt.
"Goddag Amu, det er mig en fornøjelse at møde dig" sagde hun venligt. Hun skævede til den storsmilende dreng der kom gående. *Velkommen til helvede min dreng* tænkte hun og et lille smile formede sig om hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:19 pm

Sal proppede et stykke tyggegummi i munden før han var ovre ved dem "hva så lærer 1,2 og 3..... hvor checker man ind her" sagde han og så på dem med etgrin
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:21 pm

"Hyggeligt at møde jer." Sagde hun med et smil. "Undskyld mig."
Hun gik forbi dem og løb så hen og gav den livlige dreng, et kram.
Noget der faldte hende helt naturligt.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:24 pm

Sal så underligt på damen der havde krammet ham "ehm okay" mumlede og forstod ik rigtig noget "er du så en af dem der slags psykolog personer der skal sørge for at jeg ikke går psykisk under af lektier" grinte han
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:25 pm

Amy så på rektorens omfavnelse med et hævet øjenbryn. Ikke en korrekt opførelse efter hendes mening.
Hun betragtede drengen. Han lignede en spillopmager, og hun brød sig ikke om hans måde at tale til lærene på. Hun rynkede næsen i afsky, og endnu engang spurgte hun sig selv hvorfor hun ville bruge sin tid på at prøve at banke noget litteratur ind i hovedet på sådan nogle uopdragne unger. Men nogen skulle jo gøre det!
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:29 pm

Hun grinede.
"Nix. Jeg er rektor." Sagde hun og smilede.
Hun lignede mere en på 16-17 end en på 20.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:31 pm

Sal så på hene og grinte "okay men skal du ik først have gennemført din eksamen" grinte han og så på de andre lærere "boring" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:34 pm

Hun grinte og skar ansigt.
"Det er 1 år siden!" Sagde hun. "Ikke min skyld du er bagefter."
Hun grinte meget da hun hørte ham hviske det.
"Ja.. De ser lidt døde ud." Hviskede hun tilbage og blinkede drillende.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:36 pm

Sal grinte men rystede hurtigt på hovedet da han kom i tanke om at det kom fra rektor. Han rømmede sig kort "hvor er så værelserne" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:36 pm

Amy hævede et øjenbryn. Hvordan kunne han tillade sig at snakke således til en rektor?!
Hun hørte udemærket hans kommentar da han så på hende og Amu, og hun brød sig ikke om det. Men alligevel.. Lærene var jo heller ikke til for at være sjove, de var til for at indføre diciplin og opdragelse, hvis forældrene ikke kunne tage sig af det. Og viden selvfølgelig. Hun glædede sig til at se om hun kunne få rettet lidt op på denne drengs opførsel.
Til gengæld, da hun hørte rektorens kommentar, blev hun rasende og ildrød i hovedet. Ingen kunne være bekendt at sige sådan om deres ansatte! Hvis dette ikke forandrede sig, ville hun sige op med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Kathlyne
Leder
Kathlyne


Antal indlæg : 82
Tilmeldt : 09/11/09
Alder : 34
Geografisk sted : Midnight School

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:40 pm

Hun smilede halvt og så Amy rød i hovedet.
Hun blev en anelse forskrækket.
"Den her vej." Smilede hun og gik mod indgangen til det store slot.
"Rolig Miss Amy, en simpel joke."
Hun smilede kærligt til læreren, som en elev der ville prøve at se sød ud.
Tilbage til toppen Go down
https://midnight-school.danskforum.net
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:43 pm

Sal så underligt på den vrede lærer "hvem har tisset på din sukkermad?" grinte han og rakte tunge "sure mokke"
Tilbage til toppen Go down
Amy
Lærer
Amy


Antal indlæg : 67
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 41
Geografisk sted : For øjeblikket har jeg bosat mig i en lejlighed tæt ved skolen.

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:46 pm

Amy slog et klik med tungen og sendte den unge mand et koldt smil "Jeg glæder mig til at lære dig at kende" sagde hun med en stemme der dryppede giftigt "Vi kommer sikkert til at se en masse til hinanden" Hendes øjne stirrede på ham, noget nær psykotisk. At han hørte under kategorien "engel" forstod hun ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Salmoneus

Salmoneus


Antal indlæg : 181
Tilmeldt : 17/12/09

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:48 pm

Sal så på hende og fjernede hurtigt sit smil. Han så ned i jorden og rømmede sig "ehm ja". Han skulede nervøst til hende men smilte pludslig lumsk. Hun ville blive sjov at lave fis med..... så længe man ikke blev opdaget altså
Tilbage til toppen Go down
Damian Joseph
Leder
Damian Joseph


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 08/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : I luften.. I rummet.. så længe der er en pc xb

Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitimeTors Dec 17, 2009 11:53 pm

Man kunne høre et sus fra luften, men man kunne intet se. Lidt efter kunne man høre et lille grin fra bænken som den kvindelige rektor havde siddet på og man kunne se en ung mand, han var i starten af 20'erne og han grinte bare "jamen jamen jamen ! den første elev og en ballademager endda!" grinte han og hoppede ned fra bænken, han havde en sort trøje på som kunne lynes op og ned, den var lynet helt ned så man kunne se en sort T-shirt, han havde mørkeblå jeans på med huller i ved knæene og med et par hvide sneakers. Han gik over til eleven og så grinende på ham "vi skal nok få det sjovt her.. knægt!" grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Åbningen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Åbningen..   Åbningen.. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Åbningen..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Midnight :: Midnight School :: Udenfor-
Gå til: